Novi Sad
11.04.2016.
11:09 > 11:10
Despot Vranić osuđen je na sedam godina zatvora na ponovljenom suđenju za saobraćajnu nesreću kod Merkatora u kojoj je poginulo troje mladih.
  • @G

    15.04.2016 15:28
    Ja nisam dr a kako se vi potpisujete? sa jednim slovom? Iz vaseg, kako vi kazete, izvitoperenog pogleda na svet zakljucujem da se samo na prste ruke broje ljudi koji su dodali gas kad vide promenu na semaforu, bez obzira sto je to protiv zakona ili nije . Onda zakljucujem da ja i neki jos? ne znam koji-branimo siledzije poput Vranica, sto je stvarno vrlo zanimljivo. Stvarno ceo zivot posvetih branjenju takvih budala.
    Onda sam saznao da sam bez dokaza dokazivao da je drugom pravcu bilo crveno, nisam nista dokazivao, samo sam logicki zakljucio iz onoga sto mi je poznato.
    Ne znam za "presudu koja je objavljena u medijima gde je jasno naznačeno da nije poznato niti dokazano stanje semafora iz suprotnog pravca kojim su se kretali poginuli"...? ako je to tako onda je nase sudstvo-nula, nije poznato, nije dokazano-sta je sledece? gledanje u kristalnu kuglu?
    Ilustracija sa vatrenim oruzjem ne ide uz ovu pricu, niti je "mnogo njih ostalo nekažnjeno za takva ubistva" al ajde to je vas nacin razmisljanja.
  • @komedija33

    15.04.2016 11:35
    Niko ovde ne brani despota niti volim takve njuske kao on. Samo se svaki put pitam, kad imam uslovno skretanje, koliko budala ce da mi istrci sa pesackog na crveno. Svako ko je vise od dva puta seo za volan zna kakva je to igra zivaca. Imamo totalnu nekulturu saobracaja gde biciklisti jurcaju trotoarima, pesaci idu van pesackog i na crveno a vozaci auta, taksija, autobusa su poseban uzas.
  • @Semafor

    15.04.2016 11:15
    Nemam sta da pitam nadlezne, pitao sam vas jer ste vi ostavili komentar koji se bazira na pretpostavkama i puno nejasnoca a ja sam samo napisao sta mislim. Vrtite se oko semafora i nekih snimaka kao da ni zive duse tamo nije bilo posle nesrece. Ako neko treba da odgovara za neispravan semafor, nek odgovara, jer je onda taj najvise kriv a ako se zataskava, onda je to posebna prica.
  • komedija33

    14.04.2016 21:38
    no comment
    Svi vi koji branite Despota, pitam se da li ce te smeti da predjete ulicu kada baraba ponovo sedne za volan?
    Mislite o tome.
  • Semafor

    14.04.2016 16:46
    @(@Semafor)
    Sta se odmah ljutite ko malo dete? A opet niste citali pazljivo. Evo jos jednom (zadnji put) odgovor na vas komentar recenicu po recenicu.

    "Kao prvo ako ne znate nesto, zasto onda tvrdite da je nesto tako i tako."
    - Jos jednom vam kazen da ne tvrdim da je nesto "tako i tako", nego kazem da se ne zna pouzdano. Zasto se ne zna pouzdano? Ne znam. Zasto nije prikazan snimak iz Cara Lazara, a jeste iz Bulevara Oslobodjenja? Ne znam. Zasto niko nije izasao u javnost i rekao "Da, semafor je radio", ili "Ne, semafor nije radio"? Zasto to niko nije rekao? Ne znam. Mozda nikom nije palo na pamet da razmislja o semaforu.

    "Kao drugo ako su ga lose projektovali onda bi se na tako ogromnoj raskrsnici vec dogodila nesreca u sred bela dana, pre nego sto se ovo deslio"
    - Nije moglo ranije da se dogodi jer je raskrsnica tek pustena u saobracaj. Posle radova na putu. Osim toga, nesinhron rad nije nuzno morao da se ispolji odmah, ili u svakom ciklusu. Moglo je da se desi "bilo kad". A mozda je sve bilo dobro. Problem je u tome sto se ne zna i sto nema ni snimka ni zvanicne izjave. A rekli smo da na raskrsnici sa Fruskogorskom semafor nije radio dobro par nedelja ranije.

    "Kao trece, na licu mesta se utvrdi da li je semafor radio jer je to posao policije i da li je moguce da do sad nije poznato kako je radio semafor."
    - Sve je tako kako ste rekli. Kako je moguce da se ne zna da li je radio semafor? Ne znam kako je to moguce. Pitajte nadlezne.
  • G

    14.04.2016 15:34
    @dr - teško će neko "gospodine" poverovati da ste "dr" obzirom da je ovo jedini proizvod vašeg "intelekta".
    @@Semafor - upravo vi, ako ste isto lice jer se niste potpisali, tvrdite da je nešto "tako i tako" iako to ne znate. U presudi koja je objavljena u medijima jasno je bilo naznačeno da nije poznato niti dokazano stanje semafora iz suprotnog pravca kojim su se kretali poginuli. Da li je to zaista tako ili je neko hteo da time sakrije odgovornost za loše podešen semafor kako su neki tvrdili, ne znamo. Ali hajde da probamo vaš izvitoperen pogled na svet u kojem ste bez dokaza dokazali da je drugom pravcu bilo crveno: on je kriv jer je prošao na crveno, ali to rade mnogi pa se ne desi ništa jer nema nikog ko vozi 200 km/h naseljenim mestom. To što nešto "rade mnogi" ne znači da je to u redu niti da je to prihvatljivo, bez obzira šta je druga strana uradila, njemu se sudilo za to što je on uradio. Ja nemam pravo da vam raznesem glavu vatrenim oružjem i za to ne odgovaram jer je pre mene više njih ostalo nekažnjeno za takva ubistva. A osim toga, apsolutno je sigurno da nema "mnogih" koji gradom voze 200 km/h, ta "privilegija" je rezervisana za šačicu kriminalaca koji smatraju da su iznad zakona, a u čemu im svesrdno pomažu ovakvi koji se trude da za te "jadne" momke koji nategnu celu litru rakije u jednom potezu misleći da je to voda, nađu opravdanje.
  • Dusan

    14.04.2016 07:06
    Markov trg 3
    Sramite se svi vi koji prelazite ulicu gde vam pukne, sramite se svi vi koji vozite automobile divljanjem i bez signala koji se zove zmigavac da o bahatosti nepostivanja pravila u voznji ne govorim. Pise Vam stranac u Vasoj zemlji koji samo gleda od kuce do grada i nazad koji divljaci voze po Novom Sadu sta izvode da o pesackom prelazu ne govorimo to za 90% vas ne postoji niti deca niti zene starije koje cekaju u strahu da predju ulicu i kad ja stanem svi mi j. mater i psuju po nacionalnosti tablice koju im mozak procita u tom momentu. Da se upitaju zasto je ovaj ludovao 200 na sat jer nema stroge kontrole policije jer i ta farsa koju izvode sa par policajaca uvek na istom mestu ja ne razumem koji je to nacelnik policije da salje uvek ama uvek na isto mesto patrole radar. Pa bas u tome je caka da ovakve divljake uhvate pre nego krenu na novim mestima svaki put druga pozicija da vidis rigoroznosti kod neplacanja oduzimanja imovine auta prodaje pa se ti misli i tako i treba jer mentalitet Srba se nece promeniti preko noci dok narod ne shvati da treba postovati zivote drugih i da je auto smrtno oruzje u rukama bahatih primitivaca. Rigorozne kazne. Izace nakon 3 godine i manje vidjecete.
    Pa bez zamere dobrim soferima Novog Sada.
  • @Semafor

    14.04.2016 01:20
    Citao sam pazljivo.
    Kao prvo ako ne znate nesto, zasto onda tvrdite da je nesto tako i tako.
    Kao drugo ako su ga lose projektovali onda bi se na tako ogromnoj raskrsnici vec dogodila nesreca u sred bela dana, pre nego sto se ovo deslio
    Kao trece, na licu mesta se utvrdi da li je semafor radio odnah posle nesrece, jer je to posao policije i da li je moguce da do sad nije poznato kako je radio semafor.
    Ja ne branim nadobudne klince koji jurcaju po gradu, nego ovo pisem iz ubedjenja jer je uvek vozac kriv bez obzira na situaciju. I kad pijani pesaci krivudaju mimo pesackog i kad se drogirane budale valjaju po asfaltu. On je kriv jer na trepcuce zeleno nije oduzeo gas nego ubrzao ali to rade mnogi, pa se ne desi nista, jer nema nikog ko vozi na crveno a za nesrecu je na zalost dovoljna i mnogo manja brzina
  • @NP i dr

    13.04.2016 20:41
    Verovatno bi bili živi da ovaj pijani udriK...nije vozio 170 km/h! Tako bih ga osudila sve bi zvonila nanogica! Kakav kućni pritvor kakvi bakrači prošao bi gore od Kunta Kinte!
  • dr

    13.04.2016 15:16
    Gospodine G. vreme je za kontrolu i malo da se promeni terapija. Mozda malo i da ostanete kod nas, mozda nekoliko nedelja, bice vam bolje sigurno.
  • NP

    13.04.2016 01:16
    odgovornost vozača
    Da li bi se nešto bitno drugačije dogodilo da su ovo troje ljudi prelazili pešački prelaz na crveno?
  • Semafor

    12.04.2016 17:28
    @(@Semafor, G)
    Niste pazljivo procitali sta sam napisao.

    Prvo, mi (obicni gradjani) NE ZNAMO da li je semafor bio nesinhronizovan. Ne tvrdim da jeste, vec samo da se ne zna.

    Drugo, nisam rekao da se semafor naprasno pokvario vec da ga MOZDA nisu dobro projektovali pre nego sto su ga ukljucili (nakon sto su zavrsili radove u cara lazara). To je itekako moguce (da ga neiskusni inzenjer lose projektuje pa da bude zeleno u oba pravca) iako se to, hvala bogu, desava jako retko. A desilo se par nedelja pre ovog udesa, na raskrsinici cara lazara sa fruskogorskom ulicom.

    Trece, naravno da moze da se nakon nesrece utvrdi da li je semafor radio. Na primer tako sto se objavi snimak nesrece iz ulice cara lazara.
  • Blajv

    12.04.2016 16:10
    Gamadi koja brani ovog bahatog skrnavca mogu samo da poželim da se nađu u zaključanoj prostoriji sa G-om. I ta kad ga pusti terapija i ugase mu internet.
  • @Semafor, G

    12.04.2016 12:24
    Stvarno nisam znao da postoje semafori koji se naprasno pokvare pa daju zeleno za oba pravca, ali dobro da ste me obavestili i nisam znao da ne moze naknadno, posle nesrece da se utvrdi da li je semafor bio ispravan ili nije? Takodje nisam znao da treba da propustim vozilo koje ima prvenstvo prolaza u slucaju da semafor ne radi ili je prebacio na trepcuce zuto.
    Ja ne mislim da Vranic nije kriv, ali pitanje je koliko je kriv. A evo i nagradno pitanje-vi ste bolid trkacki i jurite 300 na sat a ja vozim sleper od 20 tona i prolazim na crveno. Vi, daleko bilo, poginete na mestu a mene policija pita sta radim sa sleperom u sred noci? Pitanje, ko je ovde kriv i koliko?
  • Treći krivac

    12.04.2016 12:10
    "U vreme saobracajne nesrece taj video zid sa reklama nije ni postojao na Merkatoru."

    Ovo je netačno. Lično sam fotografisao zid par dana nakon nesreće iz ugla iz kog je došao golf i znam da je bio tu u vreme nesreće. Šta više, vidi se na snimku kada obasja celu raskrsnicu par sekundi pre nego što u kadar ulazi golf.
  • Semafor

    12.04.2016 09:07
    @Deda
    Postoje ocevidci nesinhronizovanog semafora u fruskogorskoj ulici dve nedelje pre ovog udesa. Semafor u fruskogorskoj je bio ukljucen nakon sto je taj deo ulice pusten u saobracaj nakon radova na putu. A ovaj udes se dogodio par dana posle otvaranja kompletne ulice nakon istih radova na putu. Snimak iz cara lazara nije objavljen tako da se ne moze znati da li su ili nisu nastradali prosli na crveno. Inace bili su zaustavljeni jedno vreme na raskrsnici i onda su najnormalnije polako krenuli, dakle kao da im se upalilo zeleno. Ne moze se nista zasigurno znati dok se ne pokaze snimak iz cara lazara.
  • G

    11.04.2016 23:34
    @deda - poštovani mentalno poremećeni "gospodine", ne možemo da imamo "logiku" o vanzemljacima jer vi ne krivite vanzemaljce da su izazvali sudar, vi tvrdite da je sudar izazvao vozač jer je prošao kroz crveno svetlo, a ako tvrdite da je neko kriv jer je uradio nešto, za to "nešto" morate da imate dokaze, a te dokaze nemate. Dokazano je da je pravcu Vranića bilo trepćuće zeleno i dokazano je da je upravljao vozilom naseljenim mestom pod dejstvom alkohola sumanutom brzinom od više od 200 km/h odnosno oko 170 km/h u trenutku udara u drugo vozilo i time izazvao smrt tri osobe. Da li je drugom vozaču bilo crveno ili je semafor bio u kvaru, nije dokazano.
  • Adv

    11.04.2016 22:47
    @vozac
    11.04.2016 • 16:34
    Po vecini komentara ispada da je prolazak kroz crveno svetlo nesto savim normalno i uobicajeno
    Niti je normalno, nit je uobičajeno, ali nije predviđena ni smrtna kazna za prolazak na crveno. Ako im je bilo crveno, ako je bilo zeleno svima, tada bi robijao neko iz JKP puta,ali se to neće desiti kao što nije ni u slučaju Kontrasta ili Lonža.
  • saška

    11.04.2016 22:43
    paralela
    šta bi bilo da recimo mašinovođa umesto 90 na sat prođe vozom 180 na sat, i da "ubije" troje ljudi koji u autu prelaze preko pruge zaobilazeći rampu dok im trepće crveno svetlo?
    svo vreme pričate da je neko "UBIO" troje ljudi, zaboravljajući da je prolazak na crveno isto što i SAMOUBISTVO.
    a da li će neko da te ubije sa 90 ili 180 na sat, to ti je svakako najmanje važno, ako si već toliki mentol da svoj život i život svojih putnika stavljaš na kocku.
  • /

    11.04.2016 21:27
    /
    zasto li pijani srbi vozaci nisu ubice jkao tajlandjani

    http://www.021.rs/story/Info/Zanimljivosti/132870/Kazna-za-pijane-vozace-rad-u-mrtvacnicama.html
  • Vlada

    11.04.2016 20:31
    Ja samo znam šta bih ja uradio da je ne daj Bože moje dete bilo u tom Polu i to pošto dotični izadje iz zatvora...
  • Red i zakon

    11.04.2016 20:29
    Da malo razmislimo
    Ne može biti sporno da je Vranić mogao izbeći drugo vozilo da je vozio 50 km koliko je MAKSIMALNO dozvoljeno, ne 180 km/h .Apsurdno je u takvoj situaciji okriviti i stradale jer oni nisu mogli ni morali pretpostaviti da će neko leteti po putu a ne voziti dozvoljenom brzinom.Drugo,ako je Vranić vozio pod uticajem alkohola,morao je biti svestan da prekomernim pijenjem alkohola dovodi svesno sebe u situaciju da ne može da upravlja vozilom na potpuno bezbedan način a ne da mu se to uzima kao olakšavajuća okolnost jer navodno nije bio svestan postupaka.Možda nije bio svestan postupaka ali je morao biti pre početka uzimanja alkohola svestan mogućih posledica jer je alkohol pio svojevoljno,nije ga neko drugi napio pre vožnje.Sve dok sudovi budu pijanstvo tretirali kao smanjenu uračunljivost u odnosu na štetnu posledicu i olakšavajuću okolnost umesto otežavajuću okolnost,dotle će vinovnici ovakvih nesreća biti ovako blago kažnjavani a to neće svakako pomoći sprečavanju nekih novih ovakvih nesreća.
  • deda

    11.04.2016 19:31
    @hm pa da
    Pa nije ih on ubio, vec su oni poginuli tako sto je njihov auto izleteo pred njega. On je imao pravo prolaska kroz raskrsnicu, oni ne. Njegov greh je taj sto je kroz raskrsnicu , kroz koju je imao pravo da prodje, prosao prebrzo, a njihova krivica je sto su uopste i pokusali da prodju kroz nju. Krivica za izavivanje nesrece nije na njemu. Na njemu je samo krivica za prebrzu voznju u pijanom stanju. Licno mislim da je 7 godina za to delo previse. To sto su oni poginuli, a on ne mu se ne moze stavljati na dusu. Pogotovo jer je ishod mogao biti i drugaciji. Elementarno znanje nedostaje mnogima koji se usudjuju da komentarisu i gotovo traze krv, ali tako je oduvek i bilo i kad su zene spaljivali jer su verovali da su vestice i sl.
    @Da li ima još krivaca?
    Pa tom logikom mozemo da kazemo da nije dokazano ni da u tom trenutku nisu bas tuda prosli vanzemaljci i oni svojom, nama nepoznatom silom, preuzeli jedno od dva vozila i usmerili ga na ono drugo.
  • deda

    11.04.2016 19:28
    @hm pa da
    Pa nije ih on ubio, vec su oni poginuli tako sto je njihov auto izleteo pred njega. On je imao pravo prolaska kroz raskrsnicu, oni ne. Njegov greh je taj sto je kroz raskrsnicu , kroz koju je imao pravo da prodje, prosao prebrzo, a njihova krivica je sto su uopste i pokusali da prodju kroz nju. Krivica za izavivanje nesrece nije na njemu. Na njemu je samo krivica za prebrzu voznju u pijanom stanju. Licno mislim da je 7 godina za to delo previse. To sto su oni poginuli, a on ne mu se ne moze stavljati na dusu. Pogotovo jer je ishod mogao biti i drugaciji. Elementarno znanje nedostaje mnogima koji se usudjuju da komentarisu i gotovo traze krv, ali tako je oduvek i bilo i kad su zene spaljivali jer su verovali da su vestice i sl.
  • Terješkova

    11.04.2016 19:19
    40 godina ni dana manje!!
  • Limanac

    11.04.2016 18:02
    Da li ima još krivaca?
    Ako ćemo iskreno, nikada nije dokazano da je golf prošao na crveno! Imamo dva snimka, oba sa Bulevara Oslobodjenja gde se vidi da je BMW prošao na zeleno. ALI... Par dana pre toga je ta raskrsnica renovirana a da li su semafori bili uskladjeni? Vrlo indikativno da jedino nema snimaka sa kamera na bulevaru Cara Lazara, a postoje dve. GDE SU TI SNIMCI??
  • sajber pravednik

    11.04.2016 17:49
    @ Jednostavno, Gaga
    A da ti preispitaš smisao svoje rečenice: "Njegova svesna vožnja 180 km/h kroz itekako naseljeno mesto je svesna odluka da ubije."
    Niko ne vozi brzo da bi ubio, već da bi stigao što pre. Sumanuta vožnja i Despotova neodgovornost su svakako za osudu. Ovde ne valja što su i nesretni stradalnici krenuli pre vremena. U tome je težina tragedije. Naizgled bezazleniji su , takođe, povukli pogrešan potez, ali su to preskupo platilii. Nisu mogli ni da budu kažnjeni za svoju grešku. Kad se sve svede na istu ravan, dobije se presuda koja se ne uklapa u opšte viđenje pravednosti.
    Eto, sud je doneo okrutno rešenje u duhu zakona, a nije poremetio logiku života.
  • G

    11.04.2016 17:27
    @Pravedno - najiskrenije se nadam da će neki član vaše porodice da doživi bliski susret sa jednim takvim uzornim mladićem koji je "malo brže" vozio 200 km/h - moguće je da je jadnik upravljao vozilom koje ni ne može brže da ide pa zato ne možete da okarakterišete njegovu brzinu kao SUMANUTU i NASILNIČKU. A lično bih rado vas "malo okrznuo" metkom po vašoj poštovanoj glupoj glavi i rastavio je od ostatka vašeg cenjenog tela dok prelazite ulicu van pešačkog, jer na to imam puno pravo, vi nemate šta da tražite van pešačkog prelaza.
  • Iko

    11.04.2016 16:34
    Ma da je perica otiso u policiju ...
  • vozac

    11.04.2016 16:34
    Po vecini komentara ispada da je prolazak kroz crveno svetlo nesto savim normalno i uobicajeno .
  • Ivana

    11.04.2016 16:33
    @Gaga
    Da li je zaista, na tri žrtve, bitno čiji je auto i šta je on tu radio? Posledice su tu, tri mlada života su ugašena, vozio on auto lovarnog tate ili lovarnog drugara. I da li zaista misliš da je dve godine sasvim objektivna i dovoljna kazna? Kućnog pritvora, ili misliš da je i zatvor za takvo (ne)delo preveliko cimanje?
  • ns posmatrac

    11.04.2016 16:30
    Krivicu za nesrecu snosi vozilo koje je proslo kroz crveno svetlo na semaforu. To je utvrdjeno. Vranic je kriv sto je upravljao vozilom pod dejstvom alkohola i sto je vozio preko ogranicenja. Te dve cinjenice su bile kljucne za ishod ove nesrece. On za to i odgovara.
    Shodno tome kazna je mogla da bude i veca ali uzimajuc u obzir sudsku praksu u Srbij - ovo je cak i stroga kazna.

    Za srpsko sudstvo nebi bilo strano i da je dobio i mnogo manju kaznu jer se to desavalo.

    Setite se samo sina Zeljka Mitrovica - Aleksandra Mitrović. On je pokosio na pesackom prelazu devojku i usmrtio je na licu mesta. On je vozio preko 80 kmh zvanicno ali se spominje i preko 130 i pobegao je sa mesta nesrece - prosao je na zeleno i tuzilac je trazio za njega 2 godine sto je minimum za to krivicno delo.
  • Cm.

    11.04.2016 16:29
    @ex chapman

    Vi ste psihoanaliticar ?
  • student

    11.04.2016 16:25
    Zanimljivo je da cak ni iole neutralni komentari ne prolaze kod citalaca zeljnih linca.
  • rasha

    11.04.2016 16:21
    Kakvi bi bili komentari citalaca da je Vranic vozio juga ?
  • Jednostavno, Gaga!

    11.04.2016 16:20
    Da je išao 60 km/h ne bi nikog ubio, bili bi samo povređeni.
    Njegova svesna vožnja 180 km/h kroz itekako naseljeno mesto je svesna odluka da ubije.
    Što je uspeo, i to tri prekinuta života, tri loze sa ko zna koliko moguće dece ili unuka koji nikada neće ugledati svet zahvaljujući njegovom egu.
    Jedno je greška prolaska kroz crveno, jedno je posledica nečije nesvesti.
    On ide u bajbokanu zbog posledice.
    Ostaje mogućnost da posle bajbokane uradi opet istu stvar, ako se ne promeni.
    Verovatno u njegovoj glavi još nije čisto - šta znači uzeti 3 života svojom nogom na gasu.
    Imaće do kraja života vremena da se toga seća, podseća, kad vidi tuđu decu kako se igraju.
  • realno

    11.04.2016 16:18
    Krajnji zakljucak vecine komentara je da golf nije ni postojao.
  • @ Treći krivac

    11.04.2016 16:13
    U vreme saobracajne nesrece taj video zid sa reklama nije ni postojao na Merkatoru. Postojao je samo onaj na cosku kod Elektrovojvodine. Inace, slazem se da ta svetleća reklama na Merkatoru zbunjuje. Gomilu puta mi se desavalo da kada idem od mosta i udjem u raskrsnicu kod Merkatora ako se u tom trenutku menja reklama imam osecaj kao da mi neko sa strane blica farovima pa pomislim da nekog sečem ili da sam u raskrsnicu usao na crveno pa bi blicaju ovi koji idu od Limanske pijace. Jako je zbunjujuca ta reklama a i mnogi drugi vozaci su mi potvrdili da ih zbunjuje kada krene da blica na sve strane.
  • Gaga

    11.04.2016 16:10
    Koji tata? Znate li nešto o čoveku!? Nemate pojma tata nije nikakav lovator!
    Da vozio je pijan! Da išao je brzo! A činjenica da je neko prošao na crveno!?!? Šta lupate! Koga još znate da je dobio više od dve godine za saobraćajke sa smrtnim ishodom????
    Ovaj je osudjen pre presude! Zato što je vozio BMW?!? Kakav? Kolko star? Čiji?
    Da ispao je magarac i glup je, ali ne budite licemeri!
  • hm pa da

    11.04.2016 15:55
    Ne osudjuje se namera već delo. Jel ubio? Da.
  • Pravedno

    11.04.2016 15:43
    Vozac je prosao kroz crveno i on je jedini krivac.Despot je popio par piva i malo je brze vozio.Pa sta zar covek ne moze da pozuri malo na zeleno?Maksimalna podrska Despotu i nadam se da ce pravosnazna presuda biti oslabadjajuca ili maximum 2 godine zatvora
  • ex chapman

    11.04.2016 15:07
    @ Ne branim Vranića
    ako je vozač golfa išta kriv, on je to platio životom. i budi uveren da je sud uzeo u obzir "udeo žrtve u nesreći" kako bi opravdao odvratno malu kaznu za ovog Vranića. dakle nije potrebno da ti to dodatno potenciraš i da ga braniš (iako tvrdiš da ga ne braniš)
    a kako god okreneš golf 5 nije ništa kriv, kao što nije krvi ni audi A8.
  • Carls Tejlor

    11.04.2016 14:32
    Najsmesnija stvar oduvek su komentari novosadjana koji diskutuju o odlukama sudova.
  • Grgolj

    11.04.2016 14:31
    Tatin džep se provukao kroz crveno.
  • Anon

    11.04.2016 14:09
    Licimeri
    Sreca 90% ljudi ne vozi pijano ili pripito sa slava i svadbi i svi se strogo pridrzavaju ogranicenja brzine.
  • Hadus

    11.04.2016 13:49
    @Perica
    Da dobro ste pročitali, nije imao nameru... Gde ste Vi pročitali da je on imao nameru da ubije troje ljudi? Kako ste došli do tog zaključka? Jedina namera, jasna kao dan, je da sedne pijan za volan i vozi 200 k/h. U tome je veeeeeeeeeeeelikaaaaaa razlika...
  • G

    11.04.2016 13:46
    @Portos - koliko mi je poznato, nije dokazano da su oni prošli na crveno već samo da je drugom pravcu, pravcu sumanutog Vranića, bilo zeleno. Semafori mogu i da se pokvare, što je između ostalog i jedan od razloga zašto ne smete da vozite 200 km/h naseljenim mestom. A da su u pitanju bila kola hitne pomoći koja imaju pravo da prođu kroz crveno, da li bi i tada bio kriv vozač tih kola ili ludak koji pijan vozi tolikom brzinom kroz grad?
  • Portos

    11.04.2016 13:36
    Cinjenica je da su oni su prosli kroz CRVENO, a on je kriv sto je jurcao i vozio pijan. Sudar su izazvali ovo troje koji su prosli kroz cisto crveno svetlo na semaforu. Mozemo da pricamo sta bi bilo da je vozio sporije i da nije bio pijan, ali isto tako mozemo da pricamo i sta je bilo da oni nisu prosli kroz crveno svetlo.
  • 50 km na sat

    11.04.2016 13:33
    KRCKO.. Tvoje bedno misljenje je da su oni krivi sto su prosli kroz crveno, a da njemu treba pisati samo novcanu kaznu za brzinu!? Alo decko je uleteo u grad sa 200 na sat mrtav pijan!!! Na zalost oni su mu izleteli i pobio je ljude na mestu vec na drugoj raskrsnici od mosta.. Ali sam siguran da nije njih tad, nekog drugog bi ubio vec na sledecoj! Uglavnom da je vozio koliko je i ogranicenje ili malo preko i da su mu izleteli sve bi bilo drugacije, ovako...
  • Zika

    11.04.2016 13:29
    Da oni nisu prosli kroz crveno i da je njihov vozac bio trezan isto ne bi doslo do nesrece ...
  • Milan Stojadinovic

    11.04.2016 13:16
    U ovoj nesreci njegova krivica je daleko manja od krivice zrtava. kakva je nasa kaznena politika,7 god je mnogo.
  • citalac

    11.04.2016 13:06
    Vranic je kriv svakako ali ne mozemo zanemariti niti barem podjednaku krivicu nastradalih u golfu koji su prosli na crveno.
  • Perica

    11.04.2016 13:02
    @ZAKON
    Čovek nije imao nameru da nekog ubije... Da li sam dobro pročitao? Vozio je brzinom od oko 160 km/h gde je dozvoljeno 50 km7h. BIO JE PIJAN . Nažalost slažem se da nije sam doprineo tragediji ali ovo je smejurija . Sa 160 km nije moglo ništa drugo da se desi nego neka nesreća a kad se tome doda alkohol .MINIMUM 12 godina.
  • /

    11.04.2016 12:47
    /
    da li je pumpa zalog za ovaj rezultat?
  • Hadus

    11.04.2016 12:33
    Zakon
    Čovek nije počinio krivično delo ubistva već ugrožavanje bezbednosti saobraćaja, sa najtežom mogućom posledicom - smrtnim ishodom, za koje je delo zaprećena kazna do 12 godina. Tako da o priči, željama i čestitkama od 40 godina nema ni reči, jer čovek nije imao nameru da ubije bilo koga i njegova krivica se ogleda u tome što je pijan seo za volan i izazvao tešku saobraćajnu nezgodu, a za to je osuđen. Iako da je osuđen na 7 godina robije, blago sam šokiran, jer sam očekivao minimum deset, jer zbog njega troje ljudi više ne postoji ali šta da se radi. Roditeljima nastradalih ne bi bila dovoljna uteha ni kazna od 100 godina jer njihove dece nema, ali zakon je takav. Ne branim ga... Kriv je i treba da bude zatvoren u zatvoru a ne kod kuće sa nanogicom.
  • grey

    11.04.2016 12:33
    lova
    Pravosudje korumpirano
  • Treći krivac

    11.04.2016 12:23
    A šta je sa odgovornošću Merkatora, čiji je video zid zaslepeo drugog vozača, koji je zbog toga i ušao u raskrsnicu, misleći da se upalilo zeleno? Koliko još ljudi treba da pogine zbog njega i sličnih?
  • Gradžanin

    11.04.2016 12:19
    Pouka
    Prava i pravde nema u Smrdiji! Ovi roditelji treba pored Vranića da na listu stave i sudiju!
  • Ne branim Vranica

    11.04.2016 12:16
    Da li je golf 5 imalo kriv za ovu nesrecu ? Cisto pitam .
  • krcko

    11.04.2016 12:02
    ni njemu nije lako
    zato sto su klinci prosli na crveno i on sad otpada u zatvoru po meni nije zasluzio kaznu ni dana samo novcana za brzinu a ovi su sami sebi presudili kad su prosli na crveno i zasto nije objavljeno koliko su imali oni alkohola u krvi
  • ex chapman

    11.04.2016 11:59
    hm
    ne bih rekao da sam iznenađen, ali sam svakako uvređen ovom "presudom". nije problem samo ovaj Vranić. problem je što je poslata poruka svim "Vranićima" da mogu nekažnjeno da rade šta hoće! kažem nekažnjeno, jer 7 godina za ubistvo troje ljudi, nije nikakva kazna.
  • Pravda je obavezna

    11.04.2016 11:57
    Valjalo bi znati pre izbora ko vuče konce za ovaj slučaj.
    Izgleda da nisu sve kaste iste u Srbiji.
    Sad može da kaže "Pobijem ***** i gotova stvar!" ???
    Sada mnogi roditelji znaju kako da postupe ako im se nešto slično desi.
  • gari

    11.04.2016 11:48
    zakon i pravda su razlicite stvari, roditeljima nije bitno dal ih je napucao u kaficu il izgazio kolima, njihove dece nema, zakon opet ima svoje mere, voleo bih kad bi kazna uticala al bojim se za koju godinu decko ce opet 200 na sat sa 2 promila, a onda jovo nanovo
  • Jelen

    11.04.2016 11:34
    Nema veze, srešćemo se nas dvoje nekada.
  • Gari

    11.04.2016 11:30
    Jadno! Sudovi su sramota. A najveci apsurd ej sto je osim ove kazne dobio zabranu upravljanja na 4 godine. Alo, 4 godine! Njemu treba dozivotno zabraniti da pridje bilo kom prevoznom sredstvu osim trotineta ili rolera!
  • qwerty

    11.04.2016 11:25
    Ma, oslobodite ga odmah, da se ne mučite. Smanjivati kaznu čoveku koji ima obraza da nakon što je ubio troje ljudi tvrdi da je imao alkohola u krvi jer je nakon udesa pio rakije (koju nosi u kolima) pošto je ožedneo, šamar porodicama poginulih.
  • JudgeDredd

    11.04.2016 11:19
    još jedan veliki dan za pravdu
    Predlažem da ga pošalju u Norvešku na odsluženje kazne o trošku države, tj. svih nas, da ne bi jadno dete doživelo stres u našim užasnim zatvorima. Ipak je pokazao i dokazao na primeru, koliko vrede ljudski životi u Srbiji i koliko je napredno i tolerantno društvo!
  • Khm

    11.04.2016 11:16
    Jeste još jednom proverili ko su mu roditelji? Partijska pripadnost? Ko je zalegao za njega? Nemo' posle da bude - nismo znali čiji je pa dobili otkaz u pravosuđu. Bolje da mu otkačite još neku godinu... zapravo, bolje dve packe pa da dečko ide kući, da se opet voza bulevarima pijan ko dupe

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna